zondag 2 maart 2014 - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van SANTIAGO inES - WaarBenJij.nu zondag 2 maart 2014 - Reisverslag uit San Salvador, El Salvador van SANTIAGO inES - WaarBenJij.nu

zondag 2 maart 2014

Blijf op de hoogte en volg SANTIAGO

02 Maart 2014 | El Salvador, San Salvador

het is hier zondagavond en ik heb net gegeten: 3kadetjes, gebakken ei en banaan, bruine bonen, witte saus, en een glas sap, die ik op de grond heb gezet en toen heb omgegooid. vanmiddag waren we naar Ilopango naar de zaal gegaan waar br Ernesto, een buurman van mijn gastgezin, een lezing ging doen. het was een heel eenvoudige zaal zonder ramen maar met een soort gaas zodat je er niet in kan. daarna even naar het vliegveld van Ilopngo waar een vliegtuig buiten staat, even een foto gemaakt.
Ik kan hier wel met mensen praten maar ze willen allemaal naar de hemel en weten soms veel van de bijbel, maar zoals in lezing 21 staat hebben alleen wij de uitleg over het koninkrijk met 144.000 mederegeerders. vanmorgen ook een man gesproken van de Gnosis kerk die dacht dat satan altijd zal blijven besttan en die we nodig hebben om het verschil te weten tussen goed en kwaad.
ik vind el salvador interessant, maar satan hoef ik er niet bij te hebben. er is hier ook werkloosheid maar geen uitkering en ggen bijstand, dus is de misdaad vaak de enigste uitweg voor de mannen en ook vrouwen van el salvador.
tot zover even een bericht uit san salvador